Mijn jaar in Amerika.

PROM!

Hallo allemaal,
Op 23 April was het dan eindelijk tijd voor het echte amerikaanse prom. Na lang wachten was het dan eindelijk zover. Mijn jurk had ik al een lange tijd voor prom gekocht. Op mijn school prom is voor juniors en seniors. De dag begon helaas niet zo goed, ik werdt wakker met koorts en migraine maar het was prom dus een paar ibuprofen en door. Om 10 uur sochtends, jaa 10 uur sochtends, had ik mijn afspraak bij de kapster voor mijn haar en makeup. Na bijna drie uur was het eindelijk klaar en ik was super blij met het resultaat. Daarna moest ik snel door naar huis om mijn jurk aan te doen en naar de plek waar we foto's gingen maken met een groep vrienden. Na veel, heel veel, foto's te hebben gemaakt gingen we uiteten. Daarna moesten we naar school voor de Grand March, dit is waar elk koppel door de gymzaal loopt om ouders en andere mensen te laten zien hoe ze eruit zien. Hierna was het dan eindelijk tijd om naar prom te gaan. Na prom zijn we met dezelfde groep als met wie ik foto's had gemaakt naar iemands huis waar we de nacht door hebben gebracht en de hele nacht hebben gegeten en spelletjes gespeeld.

Maar wauw, wat was dit een ervaring, het was meer dan ik er van had verwacht en wat heb ik ervan genoten! Ondertussen heb ik nog maar 47 dagen over in Amerika maar 21 dagen totdat heit, mem en Silke naar Amerika komen!

xx Femke

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active