Mijn jaar in Amerika.

Homecoming

Hallo allemaal,

Afgelopen week was spiritweek. Helaas waren er niet heel veel mensen die hier aan mee deden behave aan wildlife/camo wednesday oftewel een casual day at Mardela Middle & High School en Green & Gold thursday, de schoolkleuren. Hier deden wel veel mensen aan mee. Donderdag hadden we de pep rally voordat de Varsity voetbalteams naar het voetbalveld vertrokken. Nu komt het leuke nieuws. Dinsdag kreeg ik te horen dat ik in het Homecming Court zit. Dit betekent dat ik zaterdag tijdens de homecoming dance genomineerd kon worden als homecoming queen.

Om 17:00 begon dan eindelijk onze homecoming/senior game. We speelden in een stadium en heel veel mensen van school waren er om ons aan te moedigen. We speelden super goed, met natuurlijk een grote gemiste kans voormij zoals we gewent zijn, maar helaas hebben we met 2-1 verloren. In de rust moesten alle seniors met hun ouders over het veld lopen en werd er een klein verhaaltje over je verteld door de speakers. Ik, als senior, liep samen met mijn gastouders het veld over. Na de wedstrijd werd ik met de rest van het homecoming court aangekondigd en moesten we het veld oplopen.

Zaterdag was dan eindelijk de dag van Homecoming. Sochtends had ik een afspraak bij de kapper om mijn haar te doen, daarna moest ik verplicht met mijn gastvader bij het chineese buffet eten omdat hij mee moest naar de kapper, heel vervelend. Daarna heb ik me rustig klaar gemaakt voor de foto’s en homecoming. Om 16:00 werd ik opgehaald en gingen we naar Salisbury University om daar foto’s te maken met een hele groep. Na de lange fotoshoot gingen we naar een restaurant voor diner, het was heel lekker en gezellig! Rond 8 uur waren we klaar en gingen we met z’n allen in auto’s naar de dance. Tijdens de dance werden de homecoming king and queen bekend gemaakt. Helaas ben ik niet queen geworden, maar ik was al verbaasd dat ik het homecoming court gehaalt had aangezien het een beetje een populariteits wedstrijd is. De dance was verder super gezellig en de tijd vloog voorbij. Om 11 uur was het helaas alweer afgelopen en werdt ik naar huis gebracht.

Op school wordt het steeds gezelliger omdat ik steeds meer mensen leer kennen. Ook de vakken gaan steeds beter. English is wel lastig omdat het veel over literatuur en literary devices die ik in het nederlands na 5 jaar nog niet eens ken.

Dit was even een korte update van afgelopen week!

xx Femke

Reacties

Reacties

meini

Voor mij ben je wel de Queen. Fijn dat het zo goed gaat..xx

Jelte

Fijn te horen dat je het z naar de zin hebt en alles zo goed gaat. Geniet er maar van. Erg leuk om je zo een beetje te kunnen volgen aan de andere kant van de oceaan. Groetnis!

Liesbeth Arts

Hoi Femke,
Leuk verhaal hoor! Jammer geen Queen maar je bent een echt toppertje hoor!
Groetjes Liesbeth

Meinte

Je bent en blijft een Queen hoor Fem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active