Mijn jaar in Amerika.

vertrekdatum bekend !

heeey,

Vanmiddag kreeg ik onverwachts een mailtje van Travel Active over de vertrekdatum en New York orïentatie:

Graag willen we je laten weten dat jouw vertrekvoor het High School programmais vastgesteld!Je bent ingedeeld opNew York oriëntatie1en vertrekt opwoensdag29 julinaar Amerika. Je zult deze dag samen met andere studenten en Travel Active begeleiding vertrekken. Je begint jouw uitwisseling met de oriëntatie in New York en opzaterdag1 augustusvlieg je verder naar jouw gastgezin.

Mijn vliegtuig vertrekt al om 9.15 en ik moet er 3 uur vantevoren zijn, dit wordt dus lekker vroeg uit mijn bed en op naar Schiphol

Cry
Tot nu toe zijn er nog twee andere meisjes uit de Amerika groepsapp die ook in dezelfde New York orïentatie groep als mij zitten, nog even afwachten met wie ik nog meer naar New York ga !

Ik heb ondertussen ook gehoord dat ik met mijn gastgezin op een cruiseschip naar Florida en de Bahamas ga. Het schip is echt huge :) Allemaal leuk nieuws dus.

Nu nog eventjes mijn best doen op school en dan kan over 146 dagen mijn grote avontuur beginnen

Laughing

xxx Femke

Reacties

Reacties

Karianne

Super leuk!!!! Gefeliciteerd ;-). Wel een beetje jaloers dat je de datum al hebt hoor ;-P

welmoed

Juli schiet al op! Wat een ervaring zal dat worden. En dan ook nog naar Florida en de Bahama's. Ik ben jaloers, haha. Het aftellen is begonnen. We blijven het volgen.

luna

yesssss

Floor

Gaaaf!!!

Tessa

Hey! Je kent me niet, maar ik zag op facebook dat je Travelactive high school getagged had in je berichtje, dus toen besloot ik het maar te lezen.
Ik zit nu in Texas voor mijn high school jaar. Het is zo leuk! Je gaat het ontzettend naar je zin hebben! Ook New York is super gaaf! Doe maar je best op school en geniet ervan, voor je het weet zit je op het vliegtuig en de tijd VLIEGT (letterlijk dan) als je eenmaal hier zit!
Liefs, Tessa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active