Mijn jaar in Amerika.

GASTGEZIN !!!

Heeey,

Vandaag kreeg ik eindelijk het super goede nieuws van travelactive dat ik een gastgezin heb

Laughing
Ik zag dit al aankomen omdat ik al een tijdje van de ayusa-site af ben en ik al een beetje contact met mijn gastouders had op facebook, maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk !

Ik kom terecht in het dorpje Sharptown in de staat Maryland. Een klein dorpje met ongeveer 650 inwoners. Mijn gastouders zijn Burnie en Susan, ze wonen net buiten het dorpje en hebben 2 honden en 3 katten. Ze hebben 3 kinderen maar die zijn allemaal al het huis uit. Burnie is een truck driver en Susan is een medical biller. Ik zal naar Mardela High School gaan, een niet hele grote school met ongeveer 700 leerlingen.

Inmiddels zit ik in de groepsapp 'class of 2016' met een aantal leuke meiden die ook naar Amerika zullen gaan. 3 Januari hadden we afgesproken in Utrecht waar we een hele gezellige en geslaagde dag hebben gehad !

Voorlopig zal er geen nieuw verhaal komen omdat er niet veel nieuws gaat gebeuren. Zodra er weer nieuws is zal ik weer een verhaaltje plaatsen !

xxx

Reacties

Reacties

Liesbeth Arts

Hoi Femke,
Wat een leuk bericht, wel spannend lijkt me allemaal. Heeft het gastgezin geen kinderen? Wat tof dat jullie een groepsapp hebben. Reizen jullie dan ook samen naar Amerika toe?
Veel voorpret alvast! Groetjes Liesbeth

aimee

Woehoee, super vet !

Dita

Oei...nou wordt het wel echt hé?? Geweldig hoor!!
En wat leuk dat je al een paar meiden kent die ook die kant op gaan!
Veel plezier met alle voorbereidingen :-)

luna

SUPER GAAF! Hopelijk gaan we nog eens afspreken want het was super gezellig!

Jelte

Prachtig! Verder nog goede voorbereidingen in de komende tijd. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Ik lees het wel over een aantal maanden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active