Mijn jaar in Amerika.

voorbereidingen

Heey,

Voor de mensen die niet weten wie ik ben en wat ik ga doen. Ik ben Femke en ik ga het schooljaar 2015/2016 doorbrengen in Amerika !

Zaterdag 6 September ben ik naar een informatie bijeenkomst geweest in Utrecht. Voor mij werdt het hier zeker; ik ga naar Amerika. Ik heb me gelijk aangemeld. Later die week kreeg ik mijn super grote aanmeldingspakket. Wat een werk, foto's, brieven, verklaringen, van alles moest in het pakket.

Gister (18 Oktober) ben ik samen met mijn ouders naar Arnhem geweest voor de interviewbijeenkomst. Deze dag bestond uit een engels lees- en luistertoets, en een interview met een oud-student. De toetsen waren makkelijk, ze moeten namelijk ook te doen zijn voor chinezen. Bij het interview stelde ze vragen in het engels over het programma en mezelf waar ik antwoord op moest geven, dit was wel wat moeilijker.

Nu is het afwachten totdat ik geaccepteerd wordt.

Ik ga gedurende mijn reis naar Amerika een blog bijhouden. Je zult hier vanaf nu dan ook regelmatig nieuweverhalenenfoto'svinden, en viade kaartweet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je inhet profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn blog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Femke

Reacties

Reacties

meini

Trots op je Femke.....

lenie

Wauw wat Super allemaal. Ben trots op je dat je dit avontuur aangaat. Heel veel succes. Groetjes sietse lenie Minke en sybrig

Liesbeth Arts

Leuk Femke om mee te kunnen genieten van de voorbereidingen en syraks jouw belevenissen in The United States.
Heel veel succes met alles! !!

Jolanda post

Ik vind het super stoer , top meid

Meinte

Heel leuk voor je fem.

Diny van Krimpen

Super meid! Deze ervaring heb je straks maar weer!
Heel veel plezier en vooral genieten van al t onbekende

Groetjes

Diny

Anniek

Super leuk dat je een blog hebt femmie ! Je gaat het vast geweldig hebben in Amerika ! Ik zal zeker af en toe even kijken of er een nieuw berichtje opstaat :)

xxx

Diede Joosten

Hey! Ik zag je blog toevallig op Travel Active en ik ben ook van plan om 2015/2016 naar Amerika te vertrekken. Ik heb mijn interview binnenkort gepland. Het lijkt me leuk om een contact te hebben over hoe jij het vind om voor zo'n lange tijd te vertrekken en wat jou verwachtingen zijn. Hoop dat jij dat ook leuk vind! Laat maar weten. Groetjes Diede Joosten

Willem en Siepie

Leuk Femke en veel succes in Amerika.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active