Mijn jaar in Amerika.

de laatste twee dagen...

Halloo,

De afgelopen tijd is er super veel gebeurt; ik heb mijn examens gehad en ben geslaagd, mijn visum is geregeld, ik heb mijn afscheidsfeestjes gehad en de laatste dingen zijn geregeld. De laatste weken vlogen dan ook voorbij en dan zal ik woensdag al vertrekken.Mijn koffers zijn bijna gepakt en alle papieren zijn compleet.


Over twee dagen zal ik dus vertrekken met een groep van 20 studenten naar New York waar we een driedaagse oriëntatie hebben. Zaterdag zal ik doorvliegen naar Baltimore, Maryland waar mijn gastgezin op mij staat te wachten en ik ze eindelijk zal ontmoeten! Ik heb nu al regelmatig contact met mijn gastouders en ze komen over als hele leuke en aardige mensen. Als in aankom bij mijn gastouders is daar het jaarlijkse carnival en zal dus gelijk mensen van school ontmoeten. 12 augustus zal mijn Amerikaanse voetbalavontuur beginnen en 24 augustus zal mijn eerste schooldag zijn.

De afgelopen dagen zijn leuk geweest, maar woensdag is dan toch echt de dag waar ik al een jaar lang naar uitkijk. Ik ben er klaar voor en heb super veel zin in het avontuur dat gaat komen.

xxx Femke

Reacties

Reacties

meini.

Ben super trots op je....ga er van genieten.....

sandra

Hallo femke, een hele fijne tijd en lekker genieten.

minke

Hey Femke, heel veel plezier en een fijne tijd toegewenst straks in Amerika. Een goede reis alvast!

Edwin, Jannie, Myrthe en Ylsa

Heel veel plezier , enjoy America!

Rimmer en Fiona

Wij wensen je veel plezier en dat je er veel van opsteekt zodat je oersterk terug komt maar natuurlijk heel veel plezier

Liesbeth Arts

Hoi Femke jij mag trots zijn op jezelf! Ik wens je heel veel plezier en succes in the States en zorg goed voor jezelf!!!!

Dita

Nou meid, morgen nog maar even genieten van je laatste dagje in Nederland. Alvast een hele goede reis en heul veel plezier in 'the big apple'!!

Amarinsklat

Veel plezier! Geniet ervan!!

Angela

Super gaaf ! Ik ken je niet maar heel veel plezier !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active